ACN, mint Üzleti Lehetőség!
Az ACN a telekommunikációs szolgáltatások legnagyobb nemzetközi közvetlen értékesítője, a világ egyik legdinamikusabban fejlődő vállalata.
Versenyképes, nap mint nap használt szolgáltatásokat - telefon, Internet, enegia, televízió - kínál kedvező áron a fogyasztók számára világszerte, több mint húsz országban.
Az ACN egyedülálló módon MLM rendszerben, független képviselőin keresztül értékesít kedvező áron olyan versenyképes szolgáltatásokat, termékeket, amiket nap, mint nap mindannyian használunk. Telefonálunk, Internetezünk, világítunk, fűtünk. Ezek olyan szolgáltatások, termékek, amelyre Önnek is szüksége van, és holnap is igénybe szeretné azokat venni. Az ACN-nél mindezt egy helyen megteheti, Független képviselőinek az ACN az előfizetők, ügyfelek fogyasztása utáni számlákból fizet jutalékot.
Minden hónapban, minden számlából. Nemcsak a saját ügyfelek, hanem a képviselő által kiépített üzleti vállalkozáshoz tartozó összes üzletkötő ügyfélköre után is.
Az ACN milliókat takarít meg a hagyományos marketingmódszerek mellőzésével.
Mit jelent ez az Ön és ügyfelei számára? Az ACN ügyfelek és az ügyfeleket megszerző képviselők a megtakarítások haszonélvezői.
Passzív jövedelem.
A szokványos, Magyarországon eddig megismert MLM rendszerekkel szembeni fontos különbség, és ez a siker egyik lényeges pontja, a hosszú távú, havi rendszerességű, fennmaradó jövedelem: a passzív jövedelem és annak tervezhetősége. Az ACN egyedi üzleti modelljével minden idők egyik legizgalmasabb üzleti lehetőségét teremtette meg. Otthoni munkalehetőség megteremtésével, saját, független vállalkozást építhetünk fel az ACN segítségével.
Független képviselőként az ACN üzleti sikereiben Ön is részt vállalhat!
Az ACN tejleskörű támogatást nyújt ügyfeleinek és képviselőinek egyaránt
1. STABILITÁS: Nézzük Magyarországot, hogy az elmúlt három évben, hány cég, és hány network marketing cég ment tönkre. Azt hiszem az is tudna párat mondani, aki nincs az iparban. Legtöbb ilyen cég a megalakulásától számítva öt éven belül ment tönkre.
AZ ACN MÁR ELMÚLT ÖT ÉVES. 17 ÉVE MŰKÖDIK TÖRETLENÜL, EGYRE TÖBB ORSZÁGBAN, IMMÁR 22-BEN. LASSAN ELÉRI AZ EGYMILLIÁRD EURO BEVÉTELT. 2010-BEN EURÓPÁBAN 400%-OS NÖVEKEDÉST PRODUKÁLT. AZT GONDOLOM, HOGY EZ STABILNAK TEKINTHETŐ.
2. TERMÉK: Szakértők azt mondják, hogy a wellness piac a jövő üzlete. Épp ezért az alakuló network marketing cégek 90%-a ebben az üzletágban indul. Mindenki szeretne egy szelet tortát ebből az üzletágból, de minél több szeletre vágjuk, az annál vékonyabb lesz...
AZ ACN TERMÉKEI: VIDEOTELFEON, MOBIL TELEFON SZOLGÁLTATÁS, VONALAS TELEFON SZOLGÁLTATÁS, INTERNET, SATELIT TV, ENERGIA... STB... OLYAN TERMÉKEK, AMELYEKET MOST IS HASZNÁL. EZ NEM EGY SZELET A TORTÁBÓL, EZ EGY KÜLÖN TORTA. NE ELÉGEDJEN MEG A TORTA EGY PAPÍRVÉKONY SZELETÉVEL, HA OTT AZ EGÉSZ TORTA....
3. HELYTELEN HASZNÁLAT: Gyakori viták témája, elég csak körülnézni az interneten, hogy azok a hálózatok, amelyek megengedik, hogy nagy összegű csomagokat vásároljanak a tagjai, vajon nem lehetnek-e visszaélések tárgyai.
AZ ACN-BEN CSAKIS ÉS KIZÁRÓLAG A KIFIZETETT SZOLGÁLTATÁSOKBÓL SZÁRMAZIK JUTALÉK. NEM LÉTEZNEK CSOMAGOK, ÍGY NEM IS LEHET A FOGYASZTÁSON FELÜL PÉNZT BEFIZETNI A RENDSZERBE.
4. MARKETINGTERV: A legtöbb hálózatban a saját magunk által behozott személyek fogyasztásaiból többet keresünk, mint a hálózat mélységeiben lévő személyek fogyasztásai után. Pedig ha megnézzük, lehet, hogy mi magunk csak néhány embert érünk el. Mondjuk ötöt. De ha ez az 5 ember is elér ötöt, és ez így folytatódik hét szintig (mélységig), akkor az a következőképpen alakul. Az első szinten 5, a másodikon 25, a harmadikon 125, negyediken 625, az ötödiken 3125, a hatodikon 15625, a hetediken 78125 fő.Átlagos esetben egy hálózatépítő annak a töredékét keresi a 70 ezer ember után, mint a saját maga által behozott személyek után. Tehát minél mélyebben van a hálózatában a személy, annál kevesebbet.
NOS, HA AZ ACN-es hálózatában lenne ez a HETVENEZER ember, a fordított kifizetésű marketingterv miatt, körülbelül HARMINCSZOR annyi jutalékot kapna.Ez az ábra jól szemlélteti, hogy fizet a rendszer egyre több jutalékot a mélységben. A példában egy olyan másolódás van bemutatva, ahol mindenki csak két személyt épített az üzletbe, de a rendszer nem bináris, Ön elvileg hozhat be annyi üzletépítőt közvetlenül saját maga alá, ahányat szeretne. Csak ha megérti a marketingtervet, akkor azt fogja gondolni, hogy jobb néhány közvetlen vonalat megtalálni, és utána Őket segítve a mélység felé építkezni.
A 4+1 ÉRV: Akik járatosak már a marketingtervekben, azok most azt fogják mondani. Igen ám, de a fordított kifizetésű rendszer miatt, amíg fel nem épül teljesen a 4-5-6-7. szintig a rendszer, addig az üzletépítők keveset keresnek. És mivel ez hetekbe, hónapokba telhet, ezért lehet, hogy megunják? Mi erre a válasz?
AZ ACN BÓNUSZPROGRAMJÁBAN, A JUTALÉKAIN FELÜL AZ ELSŐ HÁROM HÓNAPBAN AKÁR EGYMILLIÓ FORINTOT, ÉS AZ ELSŐ ÉVBEN, AKÁR KÖZEL HÉT MILLIÓ FORINTOT KERESHET MEGFELELŐ AKTIVITÁSSAL.